Úgy tűnik Ön még nem regisztrált oldalunkon. Kattintson ide a gyors és egyszerű regisztrációhoz!
Üdvözöljük! Regisztráció vagy Bejelentkezés.
     Részletes keresés
Főoldal > Gyakran Ismételt Kérdések

Ajánlatkérőknek

Mennyibe kerül az ajánlatkérés rögzítése?

Ajánlatkérés rögzítése teljesen INGYENES és mindig az is fog maradni.

Miért kell regisztrálnom ajánlatkérés feladásához?

A regisztráció azért szükséges, hogy a beérkezett ajánlatokat a létrehozott felhasználóval át tudja tekinteni. Az oldalra való belépés után van lehetősége válaszolni a rögzített ajánlatkéréssel kapcsolatos kérdésekre. Meghosszabbíthatja, módosíthatja vagy törölheti ajánlatkéréseit.

Rögzítéskor megadott személyes adatait nem jelenítjük meg sehol a portálon! Adatait nem adjuk át harmadik félnek reklámozási céllal!

Hol jelennek meg a regisztrációkor megadott adataim a portálon?

Személyes adatai a portálon semmilyen formában nem tesszük közzé, harmadik félnek reklámozási célzattal nem adjuk át. Kizárólag annak a szakembernek küldjük el kapcsolati adatait, akinek ajánlatát Ön nyertesnek jelöli meg.

Hogyan rögzíthetek ajánlatkérést, milyen információkat kell megadnom?

Kattintson az Ajánlatkérés menüpontra. Válassza ki a kategóriát, amibe tartozik az elvégzendő munka. Adja meg a saját fiókjának elkészítéséhez szükséges adatokat. Fogalmazza meg az ajánlatkérés címét, ami a listákban kiemelten jelenik meg. Írja le milyen feladatok elvégzésére szeretne ajánlatot kérni. Állítsa be hány napig legyen aktív ajánlatkérése. Az ajánlatkérés azonnal megjelenik a portálon. Az érintett szakembereket értesítjük az új ajánlatételi lehetőségről.

Hogyan válasszam ki a nyertes ajánlatot?

Amennyiben új ajánlat érkezik ajánlatkérésére, arról e-mailben a regisztrációkor megadott e-mail címén azonnal értesítjük. A beérkezett ajánlatokat belépés után a Saját fiók / Ajánlatkéréseim összesítő oldalon tekintheti át. Az ajánlati összegek és az azokhoz fűzött megjegyzések nemnyilvánosak. Ezeket kizárólag Ön látja.

Javasoljuk, hogy nézze meg az ajánlatot adó cég/vállalkozó nyilvános profilját, ahol láthatja a cég referenciáit, az eddig elvégzett munkáinak visszaértékelését. Privát üzenetek formájában további kérdéseket tehet fel a Szakembernek árajánlatával kapcsolatban. Az ajánlati ár mellett érdemes ezeket az információkat is figyelembe venni a nyertes kiválasztásakor. A szimpatikus ajánlatnál kattintson az ajánlat elfogadása gombra. Amint visszaigazolja a szakember megbízását e-mailben mindkét fél számára elküldjük a kapcsolati adatokat.

Mit jelent, ha egy szakember megtekintésekor azt a feliratot látom, hogy "Hitelesített"?

A portálon regisztrált Szakemberek kérhetik, hogy Hitelesítsük őket. Ebben az esetben az általunk kialakított folyamatok és eszközök segítségével leellenőrizzük a cég/vállalkozó valódiságát, folyamatos működését. 100%-ban garanciát nem tudunk vállalni, hogy a Hitelesített cég teljes mértékben korrekt üzleti szereplője a magyarországi szolgáltatói piacnak, viszont törekszünk arra, hogy az általunk kibocsájtott Hitelesített pecsét minél nagyobb mértékben ezt tükrözze.

Miért jó nekem ha értékelem az elvégzett munkát?

Akár pozitív, akár negatív értékelést ad nagy segítséget nyújt a többi ajánlatkérő számára a megfelelő szakember kiválasztásában. A nyertes ajánlat kiválasztásakor valószínűleg Ön is megnézi a szakember visszajelzéseit, aminek a segítségével meg tudja hozni döntését. Ahogy egyre több visszajelzés érkezik a portálra úgy lesz mindenki számára egyre biztonságosabb a választás. Kérjük segítse a döntésben a többi ajánlatkérőt az elvégzett munka értékelésével!

Hogyan törölhetem fiókomat a portálról?

Kérjük írjon egy e-mailt nekünk az info@iparkodom.hu e-mail címünkre a levél tárgyában feltüntetve fiók törlési szándékát.

Szakembereknek

Regisztráltam a portálon mégsem jelenek meg a szakember listában. Hogy lehet ez?

Amennyiben nem adja meg nyilvános profiljában mely szakterületeken tevékenykedik a szakember listában nem jelenik meg. Megoldás: töltse ki nyilvános profilját és adja meg tevékenységi körét.

Mennyibe kerül a portál használata?

Az Iparkodom.hu portálon a regisztráció Szakemberek számára ingyenes, ahhoz viszont hogy ki tudja használni a Portál nyújtotta lehetőségeket érdemes egy az Ön igényeinek legmegfelelőbb csomagot választania. A különböző előfizetői csomagok árait és az általuk biztosított lehetőségeket itt tudja megtekinteni: Előfizetői csomagok összehasonlítása

Az előfizetői díjon kívül semmilyen plusz költséget nem számolunk fel.

Milyen fizetési lehetőségek vannak az előfizetői díj kiegyenlítésére?

Jelenleg banki átutalással, rózsaszín csekkes postai fizetéssel és a PayPal által biztosított online bankkártyás fizetéssel van lehetősége a kiválasztott előfizetési csomagját befizetni.

Ajánlataimat mindenki láthatja?

Ajánlatát kizárólag az ajánlatkérő láthatja. Amennyiben az Ön ajánlatát találja a legszimpatikusabbnak arról e-mailben értesítjük.

Hogyan adhatok ajánlatot?

Ha még nem tette, regisztráljon portálunkon. Lépjen be. Keresse meg az Ön számára érdekes ajánlatokat. Használja a portálba építettet kereső lehetőségeket.

Amennyiben kiölti nyilvános profilját és bejelöli tevékenységi köreit a jövőben értesíteni fogjuk e-mailben, ha a portálon az Ön számára érdekes ajánlatkérést rögzítenek.

Miután kiválasztotta az Ön számára érdekes ajánlatkérést kattintson az Ajánlat adás gombra. Adja meg árajánlatát, amihez szöveges magyarázatot is rögzíthet. Ne felejtse, mielőtt ajánlatot adna lehetősége van kérdést is feltennie az ajánlatkérőnek az elvégzendő munka pontosítása végett.

Mi történik, ha lejár az előfizetési csomagom?

Ebben az esetben az ingyenes csoportba kerül át automatikusan, ami korlátozott lehetőségeket biztosít a portálon. A fiókja nem kerül törlésre.

Hogyan juthatok hozzá az ajánlatkérő kapcsolati adataihoz?

Az ajánlatkérő kapcsolati adatait csak abban az esetben tudhatja meg, ha az Ön ajánlatát választja ki nyertesként. Az adott ajánlatkérésnél bármikor kérdezhet az ajánlatkérőtől a portál felületén, amennyiben plusz információkra lenne szüksége az elvégzendő feladatokról.

Hogyan kaphatok Hitelesített pecsétet?

Lépjen be saját fiókjában majd nyilvános profiljának ide vonatkozó részébe jelezze felénk, hogy szeretné ha hitelesítenénk profilját.

Hogyan törölhetem fiókomat a portálról?

Kérjük írjon egy e-mailt nekünk az info@iparkodom.hu e-mail címünkre a levél tárgyában feltüntetve fiók törlési szándékát.

Az oldal tetejére